Dåliga skämt humor.

Was ist neu auf BS?
Antworten
PetieT
Newcomer
Newcomer
Beiträge: 68
Registriert: 17.09.2023, 20:36

Dåliga skämt humor.

Beitrag von PetieT » 29.09.2024, 16:13

Vilka är de värsta skämten du kan komma på som ändå lyckas få folk att skratta? Jag är angelägen om att hitta artiklar som delar med sig av dessa roliga anekdoter och utforskar humorn bakom dem, eftersom jag älskar att samla roliga, lättsamma ögonblick som kan förgylla någons dag!

Kostenloses Ebook im Battle-Station Newsletter! Der BS newsletter verschickt nicht nur News sondern direkt mein 9,99€ Buch als PDF gratis dazu. Dort geht es um Mixing und Mastering. Ich versende auch kostenfrei Recording, Mixing und Mastering-Tipps. melde dich jetzt gratis an und erhalte noch heute einen Gutschein für den neuen Premium-Bereich als Geschenk! Jetzt klicken
TemmaGiG
Neuling
Neuling
Beiträge: 48
Registriert: 15.09.2023, 09:35

Re: Dåliga skämt humor.

Beitrag von TemmaGiG » 17.10.2024, 20:13

Dåliga skämt har verkligen sin charm, trots att de ibland kan kännas lite förutsägbara. Ett klassiskt exempel är "Vad sa den ena väggen till den andra? – Vi möts på hörnet!" Det är enkelt men får ändå folk att le. Om du är intresserad av fler sådana skämt, rekommenderar jag att läsa Garanti för skratt: Dåliga skämt , där det finns en hel samling av roliga, dåliga skämt som alltid lyckas få fram ett skratt.

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste